Kom på en cool grej och kanske det konstigaste inlägget någonsin :s ?

joo idag medans jag satt vid min dator kom jag att man kunde göra en beatbox på google translate och jag gjorde en då så hur man gör är att man börjar med den här koden och bara lägger till likadana bokstäver obs! se till att på är inställda på tyska om ni vill höra min så kopierar ni den här underliga texten och lägger in den obs! igen se till att båda är på tyska varför? det vet jag inte utan det bah e så herrå har ni några frågor så fråga för annars hade jag inte sagt har ni några frågor lol hejsvejs google translate beatboxfejs asså dom här börjar bli tråkiga tycker inte ni och nu spelar min syrra upp musik o jag har hörlurar på säkert bah för att dryga med mig -.-' juste skulle ge koden tll er så här e den det ser lite konstigt ut men det fungerar tro mig idag har jag inte gjort så mycket tack för att ni frågade (vilket ni inte gjorde -.-') joo jag grilla ute i regnet idag o det var väll allt tror jag jag e förvirrad nu :s vad snackade vi om hursomhällst vänta sitter hur-som-hällst ihop? men åhh jag bah fortsätter förvirra mig själv :s oh juste koden OOO föresten jag har skol avslutning om typ 2 dar yay hejs svejs skolavslutnings fejs justja koen förlåt glömmer ofta bort igentligen inte men jag gör det ändå fast jag inte gör det så ofta fast ibland men det kan hända o ändå in.... VÄNTA ÄR FÖRVIRRAD IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAH SKA GE ER KODEN NU FÖRSTÅR NI DET OJAG UNDRAR VARFÖR JAG HÅLLER NER SHIFT I STÄLLET FÖR ATT TRYCKA CAPS LOCK MEN JAG SA JU ATT VI SKULLE BERÄTTA VAD KODEN ELLER JAA :/ TEXTEN HAR DU GLÖMT DET NE MEN INGA MEN FÖ..R INGA KVINNOR HELLER NU GER VI DOM TEXTEN NEJ!! JOO !! NEJJ !! (SLAG)! AJJ VARFÖR GJORDE DU SÅ :( JAG SA JU GE DE TEXTEN MEN DU LYSSNADE INTE MEN SOM SAGT INGA MEN INGA KVINNOR!! (SLAG) !! (IGEN) OKEJ HÄR ÄR  DEN : pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch pvzz pv zz pzz kk pvk zzk zkz zk zkz zk pvz pvz kk zkzkz zzz pzzz zzp zvv zzpzpv zpp vzzv pzz bsch bsch bsch bsch zzz kk pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0