hej igen

snart ska  jag äta glass . imorgon har jag fotbolls träning min favo färg är grön,röd, blå jag har många.

mitt intresse är fotboll, spel, musik, fotboll för man svettas i just kidding den va kul ha ha ha. hihi :D

jag hatar tokio hotel dom  suger. vad tycker ni ? hatar ni lady gaga också? det gör jag. hon är semst. thihi.

här är en fråga till alla vilka är era favorit spel?

hejs vejs kebab fejs :D

det finns nånting längs ner



ps. visst blev bill i tokio hotel snyggare på bilden en orginalet efter en make over  som min syrra Sab har gjort på honom  :P

Kommentarer
Postat av: Sabrina

ja, gud vad bilden blev finare. En nice uppgradering.



hmm...mitt favoritspel? Det måste nog vara Fifa 10.



Du måste skriva att jag är bäst också, nån gång ;P

herrå.

2010-03-21 @ 01:02:27
URL: http://sameyetdifferent.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej den var dålig som fan alltså bilden jag älskar tokio hotel men om du inte gillar dom så har du inget med dom att göra o_o

2011-06-05 @ 01:00:19
Postat av: Anonym

du som är anonym vet du vad håll käften

2011-06-06 @ 20:38:04
Postat av: Anonym

kan du nånting om musik

2011-06-06 @ 20:39:19
Postat av: skitidetsåleverdulängre

asså tokio hotel äger ju ut den som gjorde bilden och la upp den. Om man inte gillar dem, vf ens bry sig?????? har du(bloggaren) ens hört dem??? Jag gillade inte dem förut men tvingade mig själv att lyssna på någon av deras låtar och jag älskade dem och gör det fortfarande. Så om man inte gillan någon så behöver man inte skriva det, då skapar man bara problem. Om man inte gillar någon, håll det för dig själv!

2011-06-06 @ 22:34:48
Postat av: skitidetsåleverdulängre

asså tokio hotel äger ju ut den som gjorde bilden och la upp den. Om man inte gillar dem, vf ens bry sig?????? har du(bloggaren) ens hört dem??? Jag gillade inte dem förut men tvingade mig själv att lyssna på någon av deras låtar och jag älskade dem och gör det fortfarande. Så om man inte gillan någon så behöver man inte skriva det, då skapar man bara problem. Om man inte gillar någon, håll det för dig själv!

2011-06-06 @ 22:35:58
Postat av: skitidetsåleverdulängre

ojj det förra skickades visst två gånger, sorry men min dator blev knäpp...

2011-06-06 @ 22:37:39
Postat av: Anonym

det är MIN BLOGG!!!! jag får väl skriva vad jag vill om du tycker att jag gör dåliga inlägg varför läser du då

2011-06-07 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

och en till sak varför skulle jag lyssna på dig är du min mamma eller???

2011-06-12 @ 15:28:30
Postat av: Anonym

jag menar inte att vara otrevlig

2011-06-13 @ 18:26:03
Postat av: Sab

Ni har tydligen inte förstått syftet med bloggande, ni två damer som blivit förargade av inlägget. Man bloggar för att förmedla sina ÅSIKTER, bra som dåliga. Man kan inte ha det ena utan att ha det andra. Han har valt att förmedla SIN åsikt, ni har ERAN, har ni inte samma åsikt, kan ni skriva om den på ER blogg, denna blogg är HANS, alltså kan han skriva om just vad han vill utan att NI egentligen ska ha något att säga till om. Are we clear?

2011-06-17 @ 04:32:43
URL: http://sameyetdifferent.blogg.se/
Postat av: Jaaaag!

Jag älskar tokio hotel men om nt du gör det så gör det inget!

2012-03-25 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0